Курс інформаційні ресурси
Інститут фізіології ім. О. О. Богомольця
(Difference between revisions)
(→Матеріали до курсу лекцій по роботі з інформаційними ресурсами) |
(→Матеріали до курсу лекцій по роботі з інформаційними ресурсами) |
||
(65 intermediate revisions by 2 users not shown) | |||
Line 3: | Line 3: | ||
'''Презентації до курсу лекцій''' | '''Презентації до курсу лекцій''' | ||
− | |||
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
− | + | |+список лекцій | |
− | |+список лекцій | + | |№ п/п ||Назва лекції |
− | |№ п/п ||Назва лекції | + | |
|- | |- | ||
− | |1 ||[[Media: | + | |1 ||[[Media:Lecture1_Defenitions.pdf|Визначення основних термінів ]] |
|- | |- | ||
− | |2 ||[[Media:Lecture2_SearchSystems. | + | |2 ||[[Media:Lecture2_SearchSystems.pdf|Пошуково-інформаційні системи ]] |
|- | |- | ||
− | |3 ||[[Моделі пошуку. Метакраулери ]] | + | |3 ||[[Media:Lecture3_Metacrawlers.pdf|Моделі пошуку. Метакраулери ]] |
|- | |- | ||
− | |4 ||[[Pubmed ]] | + | |4 ||[[Media:Lecture4_Pubmed.pdf|Pubmed ]] |
|- | |- | ||
− | |5 ||[[ | + | |5 ||[[Media:Lecture5_Codecs.pdf|Формати відео та кодеки ]] |
|- | |- | ||
− | |6 ||[[ | + | |6 ||[[Media:Lecture5_Bibliography.pdf|Бібліографічні додатки ]] |
|- | |- | ||
− | |7 ||[[Оцінка наукової діяльності. | + | |7 ||[[Media:Lecture7_VideoEditing.pdf|Робота з відео ]] |
+ | |- | ||
+ | |8 ||[[Media:Lecture8_Altmetrics.pdf|Оцінка наукової діяльності ]] | ||
+ | |- | ||
+ | |9 ||[[Media:Lecture9_Author.pdf|Академічна доброчесність і авторське право ]] | ||
+ | |- | ||
+ | |10 ||[[Media:Lecture10_Projects.pdf|Наукові проекти ]] | ||
|} | |} | ||
+ | Здача завдань та їх обговорення за домовленістю. | ||
− | + | Після здачі завдань аспіранти допускаються до виконання залікової роботи - відеопрезентації своєї наукової роботи із використанням інформаційних технологій, які розглянуті в курсі лекцій (творчий проект на 5 -10 хвилин). | |
'''Допоміжні матеріали''' | '''Допоміжні матеріали''' | ||
− | + | ||
*[[File:VideoHTML5Format.zip]] * приклад запису відеозвернення до завдання Лекції 2. Розархівувати zip файл, перегляд webm формату додатком VLC або Firefox | *[[File:VideoHTML5Format.zip]] * приклад запису відеозвернення до завдання Лекції 2. Розархівувати zip файл, перегляд webm формату додатком VLC або Firefox | ||
+ | |||
*[https://youtu.be/gSyZ7yCt-h4 Захват відео у додатку QIP Shot] | *[https://youtu.be/gSyZ7yCt-h4 Захват відео у додатку QIP Shot] | ||
+ | |||
+ | *[https://www.youtube.com/watch?v=aTuCTUjZ5WM Відео роботи з додатком ProjectLibre] | ||
== Завдання по курсу "Робота з інформаційними ресурсами" == | == Завдання по курсу "Робота з інформаційними ресурсами" == | ||
+ | |||
+ | Кількість балів за поточні завдання - 60 | ||
+ | |||
+ | Для допуску до дифзаліку необхідно набрати не менше 70% (42 бали) | ||
+ | |||
+ | Кількість балів за завдання з дифзаліку - 40 | ||
+ | |||
+ | Максимальна оцінка за курс - 100, мінімальна - 60 | ||
+ | |||
+ | * [[Media:TaskList2018.pdf|Перелік поточних 10-и завдань та завдання на дифзалік ]] |
Latest revision as of 12:59, 12 February 2021
Матеріали до курсу лекцій по роботі з інформаційними ресурсами
Презентації до курсу лекцій
№ п/п | Назва лекції |
1 | Визначення основних термінів |
2 | Пошуково-інформаційні системи |
3 | Моделі пошуку. Метакраулери |
4 | Pubmed |
5 | Формати відео та кодеки |
6 | Бібліографічні додатки |
7 | Робота з відео |
8 | Оцінка наукової діяльності |
9 | Академічна доброчесність і авторське право |
10 | Наукові проекти |
Здача завдань та їх обговорення за домовленістю.
Після здачі завдань аспіранти допускаються до виконання залікової роботи - відеопрезентації своєї наукової роботи із використанням інформаційних технологій, які розглянуті в курсі лекцій (творчий проект на 5 -10 хвилин).
Допоміжні матеріали
- File:VideoHTML5Format.zip * приклад запису відеозвернення до завдання Лекції 2. Розархівувати zip файл, перегляд webm формату додатком VLC або Firefox
Завдання по курсу "Робота з інформаційними ресурсами"
Кількість балів за поточні завдання - 60
Для допуску до дифзаліку необхідно набрати не менше 70% (42 бали)
Кількість балів за завдання з дифзаліку - 40
Максимальна оцінка за курс - 100, мінімальна - 60