Brain Awareness Week 2011
m (moved Тиждень мозку 2011 to Brain Award Week 2011) |
m (moved Brain Award Week 2011 to Brain Awareness Week 2011) |
Revision as of 17:10, 18 April 2011
<video id="n4PicpnMTzw?version=3" width="640" height="390" desc="Вісвітлення події на УТР" frame="true" position="right" size="full" allowfullscreen="true"/>
Круглий стіл
У рамках Всесвітнього Тижня Мозку в приміщенні Київського будинку вчених відбудеться круглий стіл на тему "Що таке життя і свідомість з точки зору сучасної науки", який проведуть Українське товариство нейронаук, Київське відділення українського біофізичного товариства та Київське відділення Американського товариства нейронаук. На захід буде запрошено провідних науковців Інституту фізіології, Інституту теоретичної фізики та Інституту філософії, які прочитають 6 лекцій для широкого кола слухачів.
Для участі в круглому столі планується запросити українських політиків, журналістів, видатних діячів культури.
План заходу:
Лекції:
- 15:00 – 15:30 – Сергій Волков: "Життя за Е.Шредінгером та фізика ДНК";
- 15:30 – 16:00 – Віталій Кордюм: "Що таке життя";
- 16:00 – 16:30 – Дмитро Гродзинський: "Редукціонізм та холізм у біофізиці";
- 16:30 – 17:00 – Олег Кришталь: "Мозок і свідомість".
Короткі виступи:
- 17:00 – 17:15 – Павло Білан: "Сучасні методи досліджень мозку";
- 17:15 – 17:30 – Нана Войтенко: "Всесвітній тиждень мозку";
- 17:30 – 18:00 – Дискусія, закриття круглого столу.
Захід відбудеться у Білій вітальні Київського будинку вчених.
Neuroscience for schoolchildren
Today event was devoted to introduce schoolchildren to Neuroscience. The children of age 10-11 had an opportunity to listen the lecture and to take part in practical seminar organized by a staff of Bogomoletz Institute of Physiology. They learned about the development of brain in evolution from invertebrates to human, about the structure of neuronal cell, the main principles of organization and functioning of neuronal networks as well as how the sense of touch, hearing, eyesight and taste occur. Important information about human habits, noxious and harmful to health, was given.
During the practical seminars schoolchildren painted neurons over the boards and walls displaying the neuron structure. They sow lab animals and took part in the experiment of measuring of animal thermal sensitivity under supervision of postgraduate students.