PK-PortnychenkoA
Інститут фізіології ім. О. О. Богомольця
(Difference between revisions)
(Створена сторінка: *DUCATOR PROFICIENCY PROGRAM (EDUPRO) April 25, 2025 - Number of Hours 15, Number of ECTS Credits 0.5 (Softserve Academy, Series CD № 24593/2025) ---- *У т...) |
|||
Line 1: | Line 1: | ||
*DUCATOR PROFICIENCY PROGRAM (EDUPRO) April 25, 2025 - Number of Hours 15, Number of ECTS Credits 0.5 (Softserve Academy, Series CD № 24593/2025) | *DUCATOR PROFICIENCY PROGRAM (EDUPRO) April 25, 2025 - Number of Hours 15, Number of ECTS Credits 0.5 (Softserve Academy, Series CD № 24593/2025) | ||
---- | ---- | ||
− | *У травні 2025 року проф. А.Г. Портниченко, завідувач відділу гіпоксії, успішно пройшов онлайн-стажування в Інституті біології Поморського університету в Слупську (Польща) за програмою «New Scientific Achievements in Physiology and Pathophysiology and Modern Teaching Concepts». | + | *У травні 2025 року проф. А.Г. Портниченко, завідувач відділу гіпоксії, успішно пройшов онлайн-стажування в Інституті біології Поморського університету в Слупську (Польща) за програмою «New Scientific Achievements in Physiology and Pathophysiology and Modern Teaching Concepts».</br> |
− | + | Стажування тривало з 14 по 25 травня 2025 року та включало 1,5 кредити ECTS (45 годин), охоплюючи сучасні наукові досягнення у галузі фізіології та патофізіології, а також новітні підходи до викладання у медичній освіті | |
+ | ---- |
Latest revision as of 21:00, 20 October 2025
- DUCATOR PROFICIENCY PROGRAM (EDUPRO) April 25, 2025 - Number of Hours 15, Number of ECTS Credits 0.5 (Softserve Academy, Series CD № 24593/2025)
- У травні 2025 року проф. А.Г. Портниченко, завідувач відділу гіпоксії, успішно пройшов онлайн-стажування в Інституті біології Поморського університету в Слупську (Польща) за програмою «New Scientific Achievements in Physiology and Pathophysiology and Modern Teaching Concepts».</br>
Стажування тривало з 14 по 25 травня 2025 року та включало 1,5 кредити ECTS (45 годин), охоплюючи сучасні наукові досягнення у галузі фізіології та патофізіології, а також новітні підходи до викладання у медичній освіті