Підготовка до захисту

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 2: Рядок 2:
 
Для подачі документів в НАЗЯВО для створення разової ради для захисту дисертації доктора філософії потрібно:
 
Для подачі документів в НАЗЯВО для створення разової ради для захисту дисертації доктора філософії потрібно:
  
 +
1. Пройти повний курс освітньої програми і отримати Академічну довідку (на Випусковій кафедрі)<br>
 
1. '''Опублікувати 3 наукові статті''' <br>
 
1. '''Опублікувати 3 наукові статті''' <br>
 
Основні наукові результати дисертації повинні бути висвітлені не менше ніж у трьох наукових публікаціях, які розкривають основний зміст дисертації, до яких зараховуються:
 
Основні наукові результати дисертації повинні бути висвітлені не менше ніж у трьох наукових публікаціях, які розкривають основний зміст дисертації, до яких зараховуються:
Рядок 15: Рядок 16:
 
5) наукові публікації у виданнях, віднесених до першого-третього квартилів (Q 1 - Q 3) відповідно до класифікації [https://www.scimagojr.com/ SCImago Journal and Country Rank або Journal Citation Report]s; кожна з таких публікацій прирівнюється до двох публікацій, які зараховуються відповідно до абзацу першого цього пункту.
 
5) наукові публікації у виданнях, віднесених до першого-третього квартилів (Q 1 - Q 3) відповідно до класифікації [https://www.scimagojr.com/ SCImago Journal and Country Rank або Journal Citation Report]s; кожна з таких публікацій прирівнюється до двох публікацій, які зараховуються відповідно до абзацу першого цього пункту.
  
2. Написати дисертацію та на правах рукопису має бути оформлена відповідно до чинних вимог МОН України державною або англійською мовою [https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0155-17#Text  Наказ МОН України від 12.01.2017 № 40 «Про затвердження Вимог до оформлення дисертації].<br>
+
2. '''Написати дисертацію''' та на правах рукопису має бути оформлена відповідно до чинних вимог МОН України державною або англійською мовою [https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0155-17#Text  Наказ МОН України від 12.01.2017 № 40 «Про затвердження Вимог до оформлення дисертації].<br>
 
3. Написати Анотацію на дисертацію із ключовими словами. Електронну версію надіслати на Випускову кафедру graddep@biph.kiev.ua) <br>  
 
3. Написати Анотацію на дисертацію із ключовими словами. Електронну версію надіслати на Випускову кафедру graddep@biph.kiev.ua) <br>  
4. Перевірити дисертацію на плагіат (Заява на Випускову кафедру про прохання перевірки, копію заяви та текст дисертації в PDF форматі надсилається до відділу Наукової інформації на перевірку  infdep@biph.kiev.ua). Отримується довідка про результати перевірки, яка передається на Випускову кафедру.<br>
+
4. '''Перевірити дисертацію на плагіат''' (Заява на Випускову кафедру про прохання перевірки, копію заяви та текст дисертації в PDF форматі надсилається до відділу Наукової інформації на перевірку  infdep@biph.kiev.ua). Отримується довідка про результати перевірки, яка передається на Випускову кафедру.<br>
5. Відгук керівника про дисертацію <br>
+
5. '''Відгук керівника про дисертацію''' <br>
6. Подати заяву на проходження атестації дисертаційної роботи у відділі і проходження атестації (доповідь з обговоренням) - це можна назвати апробацією дисертації. В результаті атестації, складається Протокол засідання і робиться висновок про новизу і т.д. роботи. Відділ під час атестації рекомендує роботу до захисту і пропонує склад разової ради (Ради) для захисту.<br>
+
6. '''Подати заяву на проходження атестації дисертаційної роботи у відділі і проходження атестації ''' (доповідь з обговоренням) - це можна назвати апробацією дисертації. В результаті атестації, складається Протокол засідання і робиться висновок про новизу і т.д. роботи. Відділ під час атестації рекомендує роботу до захисту і пропонує склад разової ради (Ради) для захисту.<br>
 
7. Дисертація (електронна версія) підписується електронним підписом пошукувача, після чого зміни в дисертації робити не можна  ( в електронному підписі є дата підпису).<br>
 
7. Дисертація (електронна версія) підписується електронним підписом пошукувача, після чого зміни в дисертації робити не можна  ( в електронному підписі є дата підпису).<br>
 
8. Отримується письмова згода членів Ради бути її членами (згоди передаються на Випускову кафедру)<br>
 
8. Отримується письмова згода членів Ради бути її членами (згоди передаються на Випускову кафедру)<br>

Версія за 21:11, 27 грудня 2023

Підготовка до захисту
Для подачі документів в НАЗЯВО для створення разової ради для захисту дисертації доктора філософії потрібно:

1. Пройти повний курс освітньої програми і отримати Академічну довідку (на Випусковій кафедрі)
1. Опублікувати 3 наукові статті
Основні наукові результати дисертації повинні бути висвітлені не менше ніж у трьох наукових публікаціях, які розкривають основний зміст дисертації, до яких зараховуються:

1) статті у наукових виданнях, включених на дату опублікування до переліку наукових фахових видань України. Якщо число співавторів у такій статті (разом зі здобувачем) становить більше двох осіб, така стаття прирівнюється до 0,5 публікації (крім публікацій, визначених підпунктом 2 цього пункту);

2) статті у періодичних наукових виданнях, проіндексованих у базах даних Web of Science Core Collection та/або Scopus(крім видань держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором);

3) не більше одного патенту на винахід, що пройшов кваліфікаційну експертизу та безпосередньо стосується наукових результатів дисертації, що прирівнюється до однієї наукової публікації;

4) одноосібні монографії, що рекомендовані до друку вченими радами закладів та пройшли рецензування, крім одноосібних монографій, виданих у державі, визнаній Верховною Радою України державою-агресором. До одноосібних монографій прирівнюються одноосібні розділи у колективних монографіях за тих же умов.

5) наукові публікації у виданнях, віднесених до першого-третього квартилів (Q 1 - Q 3) відповідно до класифікації SCImago Journal and Country Rank або Journal Citation Reports; кожна з таких публікацій прирівнюється до двох публікацій, які зараховуються відповідно до абзацу першого цього пункту.

2. Написати дисертацію та на правах рукопису має бути оформлена відповідно до чинних вимог МОН України державною або англійською мовою Наказ МОН України від 12.01.2017 № 40 «Про затвердження Вимог до оформлення дисертації.
3. Написати Анотацію на дисертацію із ключовими словами. Електронну версію надіслати на Випускову кафедру graddep@biph.kiev.ua)
4. Перевірити дисертацію на плагіат (Заява на Випускову кафедру про прохання перевірки, копію заяви та текст дисертації в PDF форматі надсилається до відділу Наукової інформації на перевірку infdep@biph.kiev.ua). Отримується довідка про результати перевірки, яка передається на Випускову кафедру.
5. Відгук керівника про дисертацію
6. Подати заяву на проходження атестації дисертаційної роботи у відділі і проходження атестації (доповідь з обговоренням) - це можна назвати апробацією дисертації. В результаті атестації, складається Протокол засідання і робиться висновок про новизу і т.д. роботи. Відділ під час атестації рекомендує роботу до захисту і пропонує склад разової ради (Ради) для захисту.
7. Дисертація (електронна версія) підписується електронним підписом пошукувача, після чого зміни в дисертації робити не можна ( в електронному підписі є дата підпису).
8. Отримується письмова згода членів Ради бути її членами (згоди передаються на Випускову кафедру)
9. Інформація про склад Ради вноситься в таблицю і надсилається до Випускової кафедри (graddep@biph.kiev.ua) і Вченому секретарю (angela@biph.kiev.ua) Форма
10. Пошукувач подає заяву Вченому секретарю на ім'я Голови Вченої ради Інституту про призначення Ради для захисту дисертації
11. На засіданні Вченої ради Інституту встановлюється склад Ради. Вчений секретар робить виписку із засідання Вченої ради Інституту про призначення разової ради для захисту. Передається на Випускову кафедру
12. Наказом директора затверджується склад Ради. Наказ передається на Випускову кафедру. Після наказу Директора заборонено вносити зміни у текст дисертації.
13. Дисертація передається в Бібліотеку Інституту для можливості бажаючим з нею ознайомитись. Отримується довідка з бібліотеки про передачу. Довідка передається на Випускову кафедру
14. Інформація про створення Ради для захисту надсилається в НАЗЯВО співробітниками кафедри.
15. Рішення про затвердження Ради надходить із НАЗЯВО не раніше 30 днів.
16. Після позитивного рішення НАЗЯВО, призначається дата та час проведення захисту.


Що треба для публічного захисту

Особисті інструменти
Навігація
education
societies
additional
Перегляди
Простори назв
Варіанти
Інструменти
Дії