Курс інформаційні ресурси
Інститут фізіології ім. О. О. Богомольця
(відмінності між версіями)
Jva (Обговорення • внесок) (→Матеріали до курсу лекцій по роботі з інформаційними ресурсами) |
Jva (Обговорення • внесок) (→Матеріали до курсу лекцій по роботі з інформаційними ресурсами) |
||
| (16 проміжних версій 2 користувачів не показані) | |||
| Рядок 5: | Рядок 5: | ||
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
| − | |+список лекцій | + | |+список лекцій |
| − | |№ п/п ||Назва лекції | + | |№ п/п ||Назва лекції |
|- | |- | ||
| − | |1 ||[[Media:Lecture1_Defenitions.pdf|Визначення основних термінів | + | |1 ||[[Media:Lecture1_Defenitions.pdf|Визначення основних термінів ]] |
|- | |- | ||
| − | |2 ||[[Media:Lecture2_SearchSystems.pdf|Пошуково-інформаційні системи ]] | + | |2 ||[[Media:Lecture2_SearchSystems.pdf|Пошуково-інформаційні системи ]] |
|- | |- | ||
| − | |3 ||[[Media:Lecture3_Metacrawlers.pdf|Моделі пошуку. Метакраулери ]] | + | |3 ||[[Media:Lecture3_Metacrawlers.pdf|Моделі пошуку. Метакраулери ]] |
|- | |- | ||
| − | |4 ||[[Media:Lecture4_Pubmed.pdf|Pubmed ]] | + | |4 ||[[Media:Lecture4_Pubmed.pdf|Pubmed ]] |
|- | |- | ||
| − | |5 ||[[Media:Lecture5_Codecs.pdf|Формати відео та кодеки ]] | + | |5 ||[[Media:Lecture5_Codecs.pdf|Формати відео та кодеки ]] |
|- | |- | ||
| − | |6 ||[[Media:Lecture5_Bibliography.pdf|Бібліографічні додатки ]] | + | |6 ||[[Media:Lecture5_Bibliography.pdf|Бібліографічні додатки ]] |
|- | |- | ||
| − | |7 ||[[Media:Lecture7_VideoEditing.pdf|Робота з відео ]] | + | |7 ||[[Media:Lecture7_VideoEditing.pdf|Робота з відео ]] |
|- | |- | ||
| − | |8 ||[[Media:Lecture8_Altmetrics.pdf|Оцінка наукової діяльності ]] | + | |8 ||[[Media:Lecture8_Altmetrics.pdf|Оцінка наукової діяльності ]] |
|- | |- | ||
| − | |9 ||[[Media:Lecture9_Author.pdf|Академічна доброчесність і авторське право ]] | + | |9 ||[[Media:Lecture9_Author.pdf|Академічна доброчесність і авторське право ]] |
|- | |- | ||
| − | |10 ||[[Media:Lecture10_Projects.pdf|Наукові проекти ]] | + | |10 ||[[Media:Lecture10_Projects.pdf|Наукові проекти ]] |
|} | |} | ||
| Рядок 35: | Рядок 35: | ||
'''Допоміжні матеріали''' | '''Допоміжні матеріали''' | ||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
*[[File:VideoHTML5Format.zip]] * приклад запису відеозвернення до завдання Лекції 2. Розархівувати zip файл, перегляд webm формату додатком VLC або Firefox | *[[File:VideoHTML5Format.zip]] * приклад запису відеозвернення до завдання Лекції 2. Розархівувати zip файл, перегляд webm формату додатком VLC або Firefox | ||
| Рядок 47: | Рядок 44: | ||
== Завдання по курсу "Робота з інформаційними ресурсами" == | == Завдання по курсу "Робота з інформаційними ресурсами" == | ||
| − | *[[ | + | Кількість балів за поточні завдання - 60 |
| + | |||
| + | Для допуску до дифзаліку необхідно набрати не менше 70% (42 бали) | ||
| + | |||
| + | Кількість балів за завдання з дифзаліку - 40 | ||
| + | |||
| + | Максимальна оцінка за курс - 100, мінімальна - 60 | ||
| + | |||
| + | * [[Media:TaskList2018.pdf|Перелік поточних 10-и завдань та завдання на дифзалік ]] | ||
Поточна версія на 13:59, 12 лютого 2021
Матеріали до курсу лекцій по роботі з інформаційними ресурсами
Презентації до курсу лекцій
| № п/п | Назва лекції |
| 1 | Визначення основних термінів |
| 2 | Пошуково-інформаційні системи |
| 3 | Моделі пошуку. Метакраулери |
| 4 | Pubmed |
| 5 | Формати відео та кодеки |
| 6 | Бібліографічні додатки |
| 7 | Робота з відео |
| 8 | Оцінка наукової діяльності |
| 9 | Академічна доброчесність і авторське право |
| 10 | Наукові проекти |
Здача завдань та їх обговорення за домовленістю.
Після здачі завдань аспіранти допускаються до виконання залікової роботи - відеопрезентації своєї наукової роботи із використанням інформаційних технологій, які розглянуті в курсі лекцій (творчий проект на 5 -10 хвилин).
Допоміжні матеріали
- File:VideoHTML5Format.zip * приклад запису відеозвернення до завдання Лекції 2. Розархівувати zip файл, перегляд webm формату додатком VLC або Firefox
Завдання по курсу "Робота з інформаційними ресурсами"
Кількість балів за поточні завдання - 60
Для допуску до дифзаліку необхідно набрати не менше 70% (42 бали)
Кількість балів за завдання з дифзаліку - 40
Максимальна оцінка за курс - 100, мінімальна - 60
